Sunday, September 18, 2011

Počeh sa Lookbook-om danas / I started using Lookbook today...

         Garsons! Ove zime surfajući netom sasvim slučajno sam naletjela na Lookbook. Oh da, bila je to ljubav na prvi pogled. Sve ono sto nisam nogla na Facebooku recimo, a to je razmisljati malo globalnije, barem u pogledu mode, ovdje se ostvarilo. Svi ti savrseno, avangardno i egzibiscionistički obučeni ljudi su me oduševljavali. Oh da, za sredinu u kojoj ja zivim ono sve je puki egzibicionizam...Prvo sam razgledala do iznemoglosti, da bih odlučila da se ulogujem. Uf sad kad se sjetim svog prvog luka, koji nije imao niti jedan Hype ( nesto kao like na facebooku), dodje mi da se sama sebi smijem. Juče sam odlučila da shvatim u čemu je problem, te sam pročitala upustva, i skontala da moj look i mene jednostavno niko nije ni vidio. No danas je situacija vec malo bolja. Dakle ako volite modu, i razmisljate o onome sto nosite-Posjetite Lookbook.....

Ovo su moji prvi postovi-

Kad malo  bolje razmislim ovo je moj prvi post ovdje. Nadam se da ce ga neko procitati.....
Nisam valjda bas toliko baksuzna. Da kad smo kod imena bloga, razlog zasto se tako zove je činjenica da koppriva jeste najbolji liijek, i da se ja ponekad osjecam kao kopriva. Možete to protumačiti kako vam volja.

I just decided to write on english. It may not be grammatically perfect, but I want to use this language as much as I can. So there is few looks:



What else, I really love to read. The last book I read was Goethes FAust. Must say that is one of the best books I read. But Im gooing to write about it in some other post. Thats all. Tnx for reading  and buy....

No comments:

Post a Comment