Friday, December 20, 2013

Dobra kaša.

Uselila sam se u studentski dom. Prije par sedmica. Lijepo mi je. Sad sjedim na krevetu i jedem ovsenu kašu sa malinama. Na zidu mi je nalijepljen Pariz. Upravo sam se vratila iz čitaonice. Imala sam ideju da ovaj post bude onako cjelina. Ali misli mi nemaju nekakav konkretan tok. Tako da

* Sutra idem na Pop art market, i msm da ću si kupiti nešto baš fino.

* Čitam " Čekaj do proleća, Bandini". Fante piše lijepo. Ponekad toliko lako i istinito da me strah. Ali to samo ponekad (strah).

* Gledala sam slike jedne virtuelne poznanice upravo. Divna je. Nekako nježno izgleda. Da sam ju srela na ulici prije nego što sam vidjela ove slike ne bi ju prepoznala. Vjerovatno.

* Skontala sam da imam problem sa bradatim muskarcima. Apsolutno su mi neodoljivi. Ponekad se čak uhvatim kako zurim u izvjesne primjerke.

* Poslije svih silnih poštapalica prešla sam na sasvim izvjesno ili izvjesno. Koristila sam: apsolutno, u suštini, bukvalno, znači i jos nekoliko. Zamislite minijaturnu Džo kako suče filozofsku nepostojeću bradu i govori: sasvim izvjesno. Grgh.

* Imam docimerke i doormarke. Jedna docimerka je raskinula sa momkom pa je pjesma u tom nekom sjebanitis ljubavni fazonu ( dijagnoza stručna ood strane mlade doktorice). Doormarke slusaju Rijanu i Eminema. Vrlo cudno i kompleksno. Malo mi je pomućeno stanje uma.

Vraćam se u čitaonicu.


e'o malo Poa


                                                                                    Baj, baj 
                                                                                                          Džoen

8 comments:

  1. Pa de s' ti mala Jevdjic? Kao da te zemlja progutala..

    ReplyDelete
  2. Nisam puno Fantea čitala, ali od pročitanog mi je najdraža ta koju sad čitaš :).

    Bradati muškarci, da... Razumijem te.

    Eto, sad kad si se preselila, bilo bi lijepo da me pošalju opet na neki sastanak u BL :D.

    ReplyDelete
  3. vidi, ona je živa :)
    cimerovanje u studentskom domu...pamtim samo sretne dane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je za sada odlicno. Ziva sam ja, samo malo pogubljena :)

      Delete
  4. izvjesno je da si u suštini izuzetno šarmantno biće :D

    ReplyDelete
  5. docimerke i doormarke, fascinantna bica ako ih ne znas od ranije :)

    ReplyDelete