Friday, August 10, 2012

Horrible post

Stvarno se osjecam loše. Pokušavam nešto da napišem i onda svoje vlastite misli ne mogu pretvoriti u rečnicu. Ili ta rečenica bude prosta proširena a na nivou djeteta koje ide u četvrti razred osnovne, ili je neki traktat, nadasve besmislen.
I da, nesretno sam zaljubljena.
Mrzim statuse na fejsbuku. Počela sam da mrzim i Miku i Mešu i Jovana i Đorđa i Ivu. ( dobro, nisam :D )
Kad me izvuku iz konteksta, i to takođe mrzim.
Al volim svoje mačke...:D I odoh sada da se igram.

P.S. Zvanično sam meteropata xD







Say hello to Nebojša. :)




Baj, baj 
       
              Džo *-*

13 comments:

  1. Ja imam problema druge prirode.U citaonici sam,ucim dosadu, a tako mi se spava. Sad sam kao na pauzi :)...A svi postavljaju te statuse a nijednu knjgu procitali nisu.Macak je pravi medic.Eto odoh da ucim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sretno sa ucenjem, rayvalices sigurna sam....*-*

      Delete
  2. Siine Neboojsa..:))
    Dodju takvi dani..na srecu, brzo i prodju..

    ReplyDelete
  3. Nebojša haha, kakve oči samo ima. Jesi u njega zaljubljena :D?

    Nema šta da se kaže na to, prepati se, a onda se poslije ili smije tome ili mrvicu zaboli kad se čovjek sjeti, ali prođe, ili se bar nauči na bol :). Bit će to super.

    Čitaj Srećan je ko ume da voli, mene je to izvuklo iz depresije. :D

    ReplyDelete
  4. Mačak je dušica <3 I mrzim ovo vreme i ovo sve, nešto mi naišao takav period takođe.

    ReplyDelete
  5. lovely pictures and great blog, your cat is so cute! i'm following you on gfc now, please follow me too? :) i think you'll like some of my outfits, and i just posted about the IT color for the fall!

    www.dailydisguise.com

    ReplyDelete
  6. Uh, i ja sam žešći meteropata. Danima u depresiji. :/
    Ali zato cicamace uvijek pomažu. Nebojša je divan!<3<3

    ReplyDelete
  7. Mačke su krasne, općenito su životinje lijek za loše raspoloženje.
    Slažem se za ovo o statusima na FB, ja još čekam da mi Andrića počnu citirati pa da izvedem harakiri, ali mislim da neće on je malo potežak i za glumiti da se čitao :)
    I there,there, bit će bolje.

    ReplyDelete