Friday, August 30, 2013

*
Svaki put kad upalim računar poželim da napišem post. Sačekam da se sistem digne, odzujim malo. Uđem na Fejsbuk. Odzujim malo. Shvatim da nema ničega, ili ima ali mi ne odgovara u toj formi. Bacim pogled na Bookmark, Blogger je prvi. Pročitam poneki blog. Nemam ja šta reći. Pomalo začaran krug.

*
Pogledala sam nekoliko sezona Uvoda u anatomiju. Hej! čovječe, nekoliko sezona. Ne znam zašto. Nakon ne znam ni sama koje epizode BAM realnost ( rijaliti maj men). Veoma, veoma loše.  Koja napaćena duša ne bi htjela neurohirurga.

*
Empatija. I gledanje Hanibala.

*
Pročitala "Nepodnošljiva lakoću postojanja". Jako mi se svidja knjiga. Svidja mi se Karenjin. I Tomaš. Lakoća valjda. Činjenica da sama nisam takva.
*
Ovdje gdje živim baš je tužno. Sve tužnije. Gotovo da boli koliko je tužno.





                                                                                                              Džoen


8 comments:

  1. Uuuuuhuuu udjoh na bloger kad tvoj prvi post, pogledah opet da vidim ili me oci varaju. Drago mi je da si tu. Ja sam pogledala Uvod u anatomiju sve, sad cekam nove, to je jedino sto gledam.
    :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da cu cesce pisati. POmalo sam lijena :D

      Delete
  2. Ma da li to mene moj blogger vara? :)))

    ReplyDelete
  3. Koprivo Jovana jesi to zbilja ti ?
    Hocemo opet da te citamo, i to veselije :-)

    ReplyDelete
  4. Jovana, ja bih da stupim u kontakt s tobom. Licno, ako je moguce.



    ReplyDelete